2p

Az amerikai kávékereskedő Starbucks is részt vesz az Akeelah and the Bee című új mozifilm promóciójában. A cégek azt remélik, hogy a koffein a jegypénztárak forgalmát is felpörgeti majd. A film április 28-tól lesz látható az amerikai mozikban, olyan neves színészek közreműködésével, mint Angela Basset vagy Laurence Fishburne.

A Starbucks számára ez az első próbálkozás a filmek világában. Korábban már találkozhattunk a céggel a zeneiparban, ahol olyan zenészeket támogattak, mint Ray Charles vagy Prince. A kávékereskedő azonban most a mozitól és a DVD-k eladásától remél plusz bevételt.

"A filmek nagyon fontos részét képezik az úgynevezett szórakoztatási-stratégiának" - mondta Ken Lombard, a Starbucks Entertainment elnöke. "Az volt a tervünk, hogy a először a zeneiparba lépünk be, és csak az itt elért sikerek után törünk a filmek közé."

Hasonló együttműködésre számtalan példa volt már eddig is. A filmgyártók gyakran szövetkeznek olyan gyorsétterem-láncokkal, mint amilyen a McDonald's vagy a Burger King, hogy gyerekeknek szóló alkotásokat, vagy akciófilmeket reklámozzanak.

A film készítői azonban úgy vélték, a Starbucks-szal együttműködve hatékonyabban érhetik el célközönségüket. Szerintük a film leendő nézői közel azonosak a kávéforgalmazó fogyasztóival. Kasszasikert ugyan nem várnak a produkciótól, azonban nem lepődnének meg, ha az együttműködésnek köszönhetően nagyobb bevételt hozna a film.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!