Hétfőn fogják először bemutatni az amerikai tévék az új kampányhoz kapcsolódó négy szpotot. A 30 másodperces reklámfilmek azt mutatják be, hogy egy mintegy négy méter magas Absolut Raspberri üveget hogy dekorálnak ki ismert képzőművészek.
David Ellis, Kenji Hirata, Maya Hayuk és Phil Frost az a négy elismert new york-I festőművész, akik a málnaízű vodka gigantikus üvegét képzőművészeti alkotássá változtatják nyolc óra leforgása alatt, mindezt a brit Kille Kela zenéjére. Az Absolut elkötelezett a művészetek iránt, korábban Andy Warhol és Keith Harding is közreműködött az italmárka hirdetéseiben. A mostani kampány újdonsága, hogy még sose jelentek meg maguk az alkotók a reklámokban, csak alkotásaik szerepeltek.
A kampány kreatív vezetője Patrock O'Neill, a rendező Lauren Harwell. Az Absolut számára az Omnicomhoz tartozó TBWA hozta létre az új kampányt. Az új reklámok, illetve a weben és a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetések is az 1981 óta tartó 'üveg-sorozatba' kapcsolódnak bele.
(Menedzsment Fórum)
Műalkotássá válik az Absolut Raspberri palack
Debütál az Absolut vodkamárka az amerikai televíziós csatonákon: első alkalommal jelentkezik az italmárka, az alkotókat is bemutató tévészpottal a tengerentúlon, adja hírül az Adweek.