2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Debütál az Absolut vodkamárka az amerikai televíziós csatonákon: első alkalommal jelentkezik az italmárka, az alkotókat is bemutató tévészpottal a tengerentúlon, adja hírül az Adweek.

Hétfőn fogják először bemutatni az amerikai tévék az új kampányhoz kapcsolódó négy szpotot. A 30 másodperces reklámfilmek azt mutatják be, hogy egy mintegy négy méter magas Absolut Raspberri üveget hogy dekorálnak ki ismert képzőművészek.

David Ellis, Kenji Hirata, Maya Hayuk és Phil Frost az a négy elismert new york-I festőművész, akik a málnaízű vodka gigantikus üvegét képzőművészeti alkotássá változtatják nyolc óra leforgása alatt, mindezt a brit Kille Kela zenéjére. Az Absolut elkötelezett a művészetek iránt, korábban Andy Warhol és Keith Harding is közreműködött az italmárka hirdetéseiben. A mostani kampány újdonsága, hogy még sose jelentek meg maguk az alkotók a reklámokban, csak alkotásaik szerepeltek.

A kampány kreatív vezetője Patrock O'Neill, a rendező Lauren Harwell. Az Absolut számára az Omnicomhoz tartozó TBWA hozta létre az új kampányt. Az új reklámok, illetve a weben és a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetések is az 1981 óta tartó 'üveg-sorozatba' kapcsolódnak bele.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!