
Eljött a tavasz, kivirult a természet, aminek bizonyára már azok is tudatára ébredtek, akik a hosszú téli napokat mereven a képernyőre szegezett szemmel igyekezték átvészelni. A megfázás elleni csodaszerek reklámjai lassan eltünedeztek a kereskedelmi tévék hirdetési blokkjaiból, a Pannon GSM agyonkopott nemzetiszín logóját Photoshop-zöld réten nyíló propellervirágra cserélte, sőt, Nyuszómuszóék hitelre vásárolt lakásába megérkezett a gólya...
A megújulás a Menedzsment Fórum Reklámmustra sorozatát sem kerülhette el. Sorozatunkkal 2006-ban új formában jelentkezünk: ezentúl részben olvasóink jelölhetik ki, mely hirdetéseket bocsássuk szavazásra a negyedév legjobb reklámja címért.
Tavaly a UPC volt a nyerőAz elmúlt évben nem volt hiány ötletes és vicces szpotokban: olvasóink szavazatai alapján a legnagyobb sikert a UPC könyvelhette el az utolsó modemes internetezőt karikírozó reklámjáért, de emlékezetes maradt a Coca-Cola "Mindenkinek" című kampánya, a Kit-Kat állatbarát henteslegénye, a Citroen táncoló robotja vagy a Sony vidáman pattogó, szivárványszínű labdái is.
Szórakoztató vagy szemet gyönyörködtető reklámokat minden bizonnyal 2006-ban is láthatunk majd, csak legyen türelmünk kivárni őket az egy kaptafára készülő mosópor-, tisztítószer és samponreklámok tucatjai között. Önnek mi a véleménye például a Vodafone hedonista kérészéről, aki egyszerre hat lábbal pingpongozik? Vagy a Nescafé undok anyósáról, aki a kávét feketén, a vejét pedig csak a távollétében szereti? És mennyire ragadta meg annak a tinilánynak a mosolya, aki fogszabályzójával egyetlen mozdulattal le tudja pattintani a kólásüveg kupakját?
Most jelölheti kedvencét!Jelölje a közelmúltban vetített legkedvesebb szpotját a Reklámmustra 2006 első negyedéves szavazására 2006. április 20-ig! Azok a reklámok, amelyekre a legtöbb jelölés érkezik, automatikusan bekerülnek a Reklámmustra április végén induló szavazásába. A tét a "2006 első negyedévének legjobb reklámja" cím. Várjuk véleményét - most!
Menedzsment Fórum[velemeny/]