2p

A tavalyi siker láttán idén ismét útjára indítja Reklámmustra sorozatát az mfor.hu. Ön szerint melyik volt 2006 első negyedévének legjobb televíziós hirdetése Magyarországon? Ha megírja nekünk véleményét, akár az Ön személyes kedvence is nyerhet. Induljon hát a jelöltállítás!

A legjobb mézesmadzag

Eljött a tavasz, kivirult a természet, aminek bizonyára már azok is tudatára ébredtek, akik a hosszú téli napokat mereven a képernyőre szegezett szemmel igyekezték átvészelni. A megfázás elleni csodaszerek reklámjai lassan eltünedeztek a kereskedelmi tévék hirdetési blokkjaiból, a Pannon GSM agyonkopott nemzetiszín logóját Photoshop-zöld réten nyíló propellervirágra cserélte, sőt, Nyuszómuszóék hitelre vásárolt lakásába megérkezett a gólya...

A megújulás a Menedzsment Fórum Reklámmustra sorozatát sem kerülhette el. Sorozatunkkal 2006-ban új formában jelentkezünk: ezentúl részben olvasóink jelölhetik ki, mely hirdetéseket bocsássuk szavazásra a negyedév legjobb reklámja címért.

Tavaly a UPC volt a nyerő

Az elmúlt évben nem volt hiány ötletes és vicces szpotokban: olvasóink szavazatai alapján a legnagyobb sikert a UPC könyvelhette el az utolsó modemes internetezőt karikírozó reklámjáért, de emlékezetes maradt a Coca-Cola "Mindenkinek" című kampánya, a Kit-Kat állatbarát henteslegénye, a Citroen táncoló robotja vagy a Sony vidáman pattogó, szivárványszínű labdái is.

Szórakoztató vagy szemet gyönyörködtető reklámokat minden bizonnyal 2006-ban is láthatunk majd, csak legyen türelmünk kivárni őket az egy kaptafára készülő mosópor-, tisztítószer és samponreklámok tucatjai között. Önnek mi a véleménye például a Vodafone hedonista kérészéről, aki egyszerre hat lábbal pingpongozik? Vagy a Nescafé undok anyósáról, aki a kávét feketén, a vejét pedig csak a távollétében szereti? És mennyire ragadta meg annak a tinilánynak a mosolya, aki fogszabályzójával egyetlen mozdulattal le tudja pattintani a kólásüveg kupakját?

Most jelölheti kedvencét!

Jelölje a közelmúltban vetített legkedvesebb szpotját a Reklámmustra 2006 első negyedéves szavazására 2006. április 20-ig! Azok a reklámok, amelyekre a legtöbb jelölés érkezik, automatikusan bekerülnek a Reklámmustra április végén induló szavazásába. A tét a "2006 első negyedévének legjobb reklámja" cím. Várjuk véleményét - most!

Menedzsment Fórum

[velemeny/]

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!