A Brekkie's cup-n-joy névre hallgató instant müzlit a cég munkatársai találták ki. A bevezető kampányhoz 10 gondosan kiválasztott diák segítségét kértük, akik részt vettek a Leo AdCamp kreatív hétvége szemináriumán és versenyén.
Öt év telt el az AdCamp alapítása óta, és ez volt az ötödik alkalom, hogy a fiatalok egy féléves gyakornoki állást nyerhetnek a Leo Burnett Budapestnél. A jelentkezőknek egy pályamunkát kellett benyújtaniuk, melynek alapján kiválasztották a 10 legígéretesebb diákot. Ok aztán kettes csapatokat alkottak, és elkészítették az instant reggeli reklámkampányát, melyet egy független szakmai zsűrinek kellett bemutatniuk. A Leo AdCamp 2003 nyertesei Kelemen Gábor a Budapesti Muszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és Berczeli Péter a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem hallgatói voltak. Mindketten egy féléves gyakornoki állást nyertek a Leo Burnett Budapestnél.
'Elég nehéz bejutni egy jó nevű nemzetközi reklámügynökséghez Magyarországon - ezzel biztosan sok reklámszakember is egyetért. Amikor megláttam az AdCamp hirdetését, rögtön arra gondoltam: Ezt muszáj megnyernem!' - mondta Berczeli Péter. 'A reklámszakma iránt elkötelezett tehetséges fiatalok magszerzése elengedhetetlenül szükséges az ügynökség jövőjére nézve. Az AdCamp segít nekünk megtalálni ezeket a diákokat, és ugyanakkor egyedülálló lehetőséghez juttatja őket is.' - mondta Anko Reijnders.
Müzlis szeletet alkotott az ügynökség
A Brekkies cup-n-joy névre hallgató instant müzlit a cég munkatársai találták ki. A bevezető kampányhoz 10 gondosan kiválasztott diák segítségét kértük, akik részt vettek a Leo AdCamp kreatív hétvége szemináriumán és versenyén.