A három legélénkebb érdeklődő remélhetőleg már a nyáron forgalomba hozza az italt. Az előzetes amerikai számítások szerint havonta egymillió doboz értékesítése várható, amely a harmadik évre elérheti az ötvenmilliót is. Egy Las Vegas-i székhelyű cég a gyártási licenc megvásárlásáról kezdett tárgyalásokat a Perfect Fond Kft.-vel.
Hazánkban elsősorban éttermekben, szórakozóhelyeken kívánják értékesíteni a másnaposság kínjait enyhítő italt, az első évben 400-500 ezer dobozzal számolnak. Az unióban egységes nagykereskedelmi áron tervezik a forgalomba hozatalt, dobozonként kéteurós ár alatt, az értékesítést helyi partnerek bevonásával oldják majd meg. Az új terméket jelenleg Ausztriában gyártják, mivel hazánkban nincs olyan töltősor, amely biztosítaná a megfelelő minőséget. Az új, enyhén szénsavas, gyümölcslé alapú üdítőital mesterséges adalékok nélkül, Franciaországból származó gyógynövénykivonat hozzáadásával készül, írja a Világgazdaság.
Nagy az érdeklődés a macskajaj elleni hazai üdítő iránt
A Perfect Fond Kft. által kifejlesztett, a másnaposság tüneteit megszüntető üdítőital iránt elsősorban az USA-ban, Nagy-Britanniában és Japánban érdeklődnek. A piacon új kategóriát képviselő ital forgalomba hozásáról 30 országban folynak tárgyalások, olvasható a Világgazdaságban.