A nemrégiben megjelent tanulmány szerint az amerikai kisvállalkozók többsége úgy gondolja, hogy a szélessávú internet döntően megváltoztatta üzletmenetüket, derül ki a Sprint and Covad Communications felméréséből.
Az eMarketerben közölt tanulmány válaszadói közül a legtöbben, összesen 65,9 százalék azt emelte ki, hogy a szélessávú hozzáférés növelte a munkahelyi hatékonyságot, míg 53,3 százalék szerint az internetes hozzáférés nyomán nőtt a termelékenysége. Több mint a válaszadók egyharmada, 36,2 százalék gondolja úgy, hogy a gyorsabb, stabilabb hozzáférés segíthet a termelékenység növelésében.
Szintén sokan, a megkérdezettek mintegy 23,8 százaléka gondolja úgy, hogy a szélessávú hozzáférés hozzájárult költségeik lefaragásához. A kisvállalkozások 22,3 százaléka szerint pozitív változás, hogy lehetővé vált az online termékrendelés.
A kérdések arra is kitértek, hogy a kisvállalkozások mi alapján választanak, illetve váltanak internetes szolgáltatót. Kiderült, hogy 70 százalék váltana szolgáltatót a kisebb költségek, az alacsonyabb ár kedvéért, míg 43,4 százalék számára lenne motiváció a rivális szolgáltató által biztosított gyorsabb elérés.
Nagy előny a szélessávú internet a kisvállalkozásoknak
A nemrégiben megjelent tanulmány szerint az amerikai kisvállalkozások többsége úgy gondolja, hogy a szélessávú internet döntően megváltoztatta üzletmenetüket, derül ki a Sprint and Covad Communications felméréséből.