2p

A nemrégiben megjelent tanulmány szerint az amerikai kisvállalkozások többsége úgy gondolja, hogy a szélessávú internet döntően megváltoztatta üzletmenetüket, derül ki a Sprint and Covad Communications felméréséből.

A nemrégiben megjelent tanulmány szerint az amerikai kisvállalkozók többsége úgy gondolja, hogy a szélessávú internet döntően megváltoztatta üzletmenetüket, derül ki a Sprint and Covad Communications felméréséből.

Az eMarketerben közölt tanulmány válaszadói közül a legtöbben, összesen 65,9 százalék azt emelte ki, hogy a szélessávú hozzáférés növelte a munkahelyi hatékonyságot, míg 53,3 százalék szerint az internetes hozzáférés nyomán nőtt a termelékenysége. Több mint a válaszadók egyharmada, 36,2 százalék gondolja úgy, hogy a gyorsabb, stabilabb hozzáférés segíthet a termelékenység növelésében.

Szintén sokan, a megkérdezettek mintegy 23,8 százaléka gondolja úgy, hogy a szélessávú hozzáférés hozzájárult költségeik lefaragásához. A kisvállalkozások 22,3 százaléka szerint pozitív változás, hogy lehetővé vált az online termékrendelés.

A kérdések arra is kitértek, hogy a kisvállalkozások mi alapján választanak, illetve váltanak internetes szolgáltatót. Kiderült, hogy 70 százalék váltana szolgáltatót a kisebb költségek, az alacsonyabb ár kedvéért, míg 43,4 százalék számára lenne motiváció a rivális szolgáltató által biztosított gyorsabb elérés.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!