1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2000 óta első ízben indít teljes körű kampányt az autógyártó. A reklámszpotok elkészítésére a neves filmrendezőt, Michael Bayt kérték fel.

2000 óta első ízben indít teljes körű kampányt az autógyártó. A reklámszpotok elkészítésére a neves filmrendezőt, Michael Bayt kérték fel.

A kreatív elkészítésével a független kalifornai Doner ügynökséget bízták meg. A kampány egy egyperces és kétféle félperces szpotból áll, és augusztus 13-án kerül először bemutatásra az NBC olimpiai közvetítésének kezdetéhez időzítve.

A Mazda új branding kampánya a televízió mellett a nyomtatott sajtóban illetve az interneten is látható lesz. A marketingköltségeket nem hozták nyilvánosságra, de a japán autókonszern csak a tavalyi évben 210 millió dollárt költött reklámokra a médiában.

A televíziós reklámokat Michael Bay - többek közt a Pearl Harbor című film rendezője - készítette. A kampányhoz egy fotópályázat is kapcsolódik: a fogyasztók a Mazda hét oldalas sajtóreklámjában szereplő fotókhoz hasonló képeket küldhetnek be.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!