2000 óta első ízben indít teljes körű kampányt az autógyártó. A reklámszpotok elkészítésére a neves filmrendezőt, Michael Bayt kérték fel.
A kreatív elkészítésével a független kalifornai Doner ügynökséget bízták meg. A kampány egy egyperces és kétféle félperces szpotból áll, és augusztus 13-án kerül először bemutatásra az NBC olimpiai közvetítésének kezdetéhez időzítve.
A Mazda új branding kampánya a televízió mellett a nyomtatott sajtóban illetve az interneten is látható lesz. A marketingköltségeket nem hozták nyilvánosságra, de a japán autókonszern csak a tavalyi évben 210 millió dollárt költött reklámokra a médiában.
A televíziós reklámokat Michael Bay - többek közt a Pearl Harbor című film rendezője - készítette. A kampányhoz egy fotópályázat is kapcsolódik: a fogyasztók a Mazda hét oldalas sajtóreklámjában szereplő fotókhoz hasonló képeket küldhetnek be.
(Menedzsment Fórum)
Négy év óta először indít reklámkampányt a Mazda
2000 óta első ízben indít teljes körű kampányt az autógyártó. A reklámszpotok elkészítésére a neves filmrendezőt, Michael Bayt kérték fel.