Az angol focista tavalyi madridi debütálása óta egyre gyakrabban kapott kritikát amiatt, hogy szinte minden reklámfelkérést elfogad. Mindez egy idő után azzal járt, hogy már a csapból is Beckham folyt. Mindez a sztár szponzorainak érdekét is sértette, hiszen az általa hirdetett termékek reklámkampányainak hatásfoka gyengült.
A fentiek fényében a játékos ügyeit intéző menedzsment, illetve a legfontosabb támogatók azt javasolták Davidnek, hogy kevesebb társasággal kössön támogatói szerződést. Igaz cserében azok, akiknek áruihoz az arcát adja, hajlandók lennének többet fizetni, derül ki a The Times beszámolójából.
A reklámokból évi kilencmillió fontos bevételt realizáló labdarúgó ennek fényében az idén nyáron már hat - főként ázsiai - támogató megkeresését utasította vissza. A lap információi szerint a mostani szponzorok közül szinte biztos megmarad a Pepsi, a Gillette és az adidas. Ezzel szemben nagy valószínűséggel a jövőben nem hosszabbítja meg szerződését a Castrollal és a Mark & Spencerrel. A The Times értesülései szerint két másik jelentős szponzorával (Vodafone és a Police) Beckham megfelelő ajánlat esetén szívesen meghosszabbítaná szerződését.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A legjobb reklámnak bizonyuló hírességek
Beckham neve egyre értékesebb
David Beckham: kilóra vette meg az adidas
Megasztárokkal hirdet a Pepsi
Nem akar minden reklámban szerepelni Beckham
A kevesebb több, gondolja David Beckham és csapata, így a jövőben kevesebb cégnek lesz a sztár az arca. A viszonylagos exkluzivitásért persze a megmaradó támogatóknak valószínűleg mélyebben kell majd a zsebükbe nyúlni.