A cég képviselői még nem alakították ki álláspontjukat a Green által felkínált újabb lehetőséggel kapcsolatban. Az üzletember többek közt az Arcadia ruházati cég és a Bhs tulajdonosa. A Marks & Spencer piaci megítélését komolyan javította a hétvégén elterjedt újabb vételi ajánlat, megemelkedett mind a részvények árfolyama, mind a vállalat becsült értéke, ez utóbbi 8,3 milliárdról 8,9 milliárd fontra.
A nagyobb részvényesek Green korábbi, 310 pennys részvényenkénti ajánlatával szemben legkevesebb 400 pennys ajánlatot várnának. A konszenzus a szakértők szerint 360 penny körüli értéknél jöhet létre a jövendőbeli cégtulajdonos és a részvényesek közt, a milliárdos üzletember azonban ezt nem erősítette meg.
Az új cégvezető időközben meghatározta a Marks & Spencer új irányvonalát. Rose ellenzi a patinás divatcég radikalizálódását, és a potenciális célközönségnek a középkorú hölgyeket tartja, a tinédzser korosztály helyett. A nemrég belépett vállalatvezető szerint felesleges a fiatal lányok megnyerésére törekedni. 'Miért vagyunk annyira oda a 17-25 évesekért? Sose fognak a Marks & Spencerben vásárolni, úgyis a Top Shopba járnak majd, mint eddig. Az idősebbek sokkal egészségesebbek, fittebbek, és van elkölthető pénzük is. A vásárlóink kemény magja nem sovány fiatal lány. A törzsközönségünk már megvan, csak egyelőre nem vásárol eleget.'
A Nagy-Briatnniában a tinédzserek körében népszerű, megfizethető divatot kináló Top Shop és Dorothy Perkins egyébként a potenciális tulajdonos, Green kezében van.
(Menedzsment Fórum)
Nem lát üzletet a fiatal lányokban a Marks and Spencer
A monacói milliárdos, Philip Green növelte ajánlatát a divatcégre, miután korábbi, hétmilliárdos vételi ajánlatát nem fogadta el a vállalatvezetés és a fő részvényesek.