"Hogyan hirdessünk pelenkát csecsemő vagy egy új játékot boldog gyerek nélkül?! Pelenkázzunk be egy műanyag babát vagy egy tinédzsert?!" - dühöngött az egyik nagy reklámcég kreatív igazgatója, miután az olasz parlament megszavazta a tévéreklámok gyermektelenítését.
 
 A gyártók - mindenekelőtt a játékgyárak - sem jobb kedvűek, ráadásul a legrosszabbkor, a karácsony előtti vásárlási láz idején mondták ki a tilalmat, így aztán megpróbálnak mindent, hogy a képviselők visszavonják a gyermektelen világot megkövetelő - számukra embertelennek tűnő - reklámtörvényt - számolt be az MTI.
 
 Az ügy érdekessége, hogy a tilalmat feltehetően csupán véletlenül szavazta meg az olasz parlament: az ellenzék több mint 3 ezer módosítással - köztük a "gyerektelenítéssel" - duzzasztotta fel az új médiatörvény tervezetét, nagyrészt csak azért, hogy lassítsa annak elfogadását. A tervezet azonban valahogy mégis átcsúszott a parlamenten.
 
 
Nem lesznek gyerekek az olasz reklámokban
Az olasz parlament által most elfogadott törvények szerint a jövőben tilos lesz 14 éven aluli gyermeket szerepeltetni a reklámokban. A szakma képviselői természetesen tiltakozásukat fejezték ki az új szabály ellen.
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                