1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az olasz parlament által most elfogadott törvények szerint a jövőben tilos lesz 14 éven aluli gyermeket szerepeltetni a reklámokban. A szakma képviselői természetesen tiltakozásukat fejezték ki az új szabály ellen.

"Hogyan hirdessünk pelenkát csecsemő vagy egy új játékot boldog gyerek nélkül?! Pelenkázzunk be egy műanyag babát vagy egy tinédzsert?!" - dühöngött az egyik nagy reklámcég kreatív igazgatója, miután az olasz parlament megszavazta a tévéreklámok gyermektelenítését.

A gyártók - mindenekelőtt a játékgyárak - sem jobb kedvűek, ráadásul a legrosszabbkor, a karácsony előtti vásárlási láz idején mondták ki a tilalmat, így aztán megpróbálnak mindent, hogy a képviselők visszavonják a gyermektelen világot megkövetelő - számukra embertelennek tűnő - reklámtörvényt - számolt be az MTI.

Az ügy érdekessége, hogy a tilalmat feltehetően csupán véletlenül szavazta meg az olasz parlament: az ellenzék több mint 3 ezer módosítással - köztük a "gyerektelenítéssel" - duzzasztotta fel az új médiatörvény tervezetét, nagyrészt csak azért, hogy lassítsa annak elfogadását. A tervezet azonban valahogy mégis átcsúszott a parlamenten.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!