A brit reklámfelügyelet, az ASA sorozatos tiltásai miatt hét év után most nem reklámozzák tovább a divatmárkát, mely már többször a leállás határán volt. Az 1997 óta létező márkát Trevor Beattie, a TBWA London reklámügynökség elnöke és kreatívigazgatója hozta létre. Hasonlóan a Benettonhoz, ennek a brandnek a hírneve is a botrányokból táplálkozott: eleve a könnyen félreérthető név egyfajta provokáció. Az ASA 2001-ben megtiltotta, hogy a nevet olyan szövegkörnyezetbe helyezzék, ahol félreérthető.
A márkanevet a vásárlók a termékeken továbbra is láthatják, a cég következő kampányából azonban már eltűnik a szó. A legújabb hirdetések konkrét név nélkül fognak futni. A Brand Republic cikke szerint ez a márka 'újabb szintre való emeléseként' is értelmezhető, és a TBWA legújabb, 'márkátlan' reklámjai érdekesek és szórakoztatóak.
(Menedzsment Fórum)
Nem merik reklámozni az FCUK márkát
A kétértelműsége miatt sikert aratott, és éppen ezért hatalmas támadási felületet nyújtó French Connection UK (FCUK) márka áldozatául esett a tiltakozásoknak.