1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kétértelműsége miatt sikert aratott, és éppen ezért hatalmas támadási felületet nyújtó French Connection UK (FCUK) márka áldozatául esett a tiltakozásoknak.

A brit reklámfelügyelet, az ASA sorozatos tiltásai miatt hét év után most nem reklámozzák tovább a divatmárkát, mely már többször a leállás határán volt. Az 1997 óta létező márkát Trevor Beattie, a TBWA London reklámügynökség elnöke és kreatívigazgatója hozta létre. Hasonlóan a Benettonhoz, ennek a brandnek a hírneve is a botrányokból táplálkozott: eleve a könnyen félreérthető név egyfajta provokáció. Az ASA 2001-ben megtiltotta, hogy a nevet olyan szövegkörnyezetbe helyezzék, ahol félreérthető.

A márkanevet a vásárlók a termékeken továbbra is láthatják, a cég következő kampányából azonban már eltűnik a szó. A legújabb hirdetések konkrét név nélkül fognak futni. A Brand Republic cikke szerint ez a márka 'újabb szintre való emeléseként' is értelmezhető, és a TBWA legújabb, 'márkátlan' reklámjai érdekesek és szórakoztatóak.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!