Az Opel járműipari konszern az idén eléri tavalyi értékesítési mutatóit, és Európa szerte 1,2 millió autót ad el - idézte a cég vezetőjének a a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitungnak adott nyilatkozatát az MTI.
Németországban az autópiac összességében kissé hanyatló, az Opel piaci részesedése ezen belül kis mértékben növekszik, jelenleg 10,5 százalék. Az idei évre ágazati körökben híresztelt 400 millió eurós hiányt Carl-Peter Forster sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta, 2004-re azonban valószínűsíthetően a nyereségzónába való visszatérésről beszélt.
Az Opel arculatának javítására a luxusosztályba történő belépést tervezik. Mint mondta, már a prototípus is jót tett az Opel-márkának, mindazonáltal végleg csak jövőre döntenek a gyártásról.
Nem tudott erősíteni az Opel
Az Opel járműipari konszern az idén eléri tavalyi értékesítési mutatóit, és Európa szerte 1,2 millió autót ad el.