A Blikk 2013. év elején szervezte meg a "Blikk Klikk: Városok Versenye" megmérettetést, amely során arra a kérdésre kereste a választ, hogy "Melyik a legösszetartóbb magyar település?". A European Digital Media Awards 2013 eredményét az április 15-én, Londonban megrendezett díjátadón hirdették ki. A Blikk Klikk Social Media kategóriában 3. helyezést ért el.
Április 15-én, a Digital Media Europe Konferencián rendezett díjátadó gálán adták át a digitális média idei nemzetközi díjait. 14 ország 30 médiavállalatának 70 pályázata versenyzett a díjakért kilenc kategóriában.
A játék lényege a következő volt: a Facebook-on létrehozott Városok Versenye alkalmazást, bármely – a Blikk Facebook oldalát követő – felhasználható felvehetett. Az alkalmazásban a lakóhelyét, vagy választott települését (pl. szülőhelyét) kiválasztva a játékos kattintásokat gyűjthetett egy-egy településnek így segítve hogy a település megnyerje A legösszetartóbb magyar település díjat.
Az akció ötlete házon belül született. Az ötlet és a projekt gazdája Sinkovits András, a Ringier online területekért felelős junior marketing menedzsere. A játékot a McCann Ericson Budapest fejlesztette a Ringier számára.
A Blikk Facebook oldalát 2012-ben is díjazták, akkor Média kategóriában az év Facebook oldala lett a Blikk a Fészbuker.hu versenyén. A magyar elemzőműhely azt díjazta, hogy a Blikk tavaly 70 ezer új rajongót szerzett a közösségi oldalon, amivel a legdinamikusabban fejlődő oldal volt az újságok és a televíziók között.
mfor.hu