November 15-én indult a Nivea Hair Care sampon relaunch (újra bevezető) kampánya 20 másodperces TV szpot (RTL Klub, TV2, Spektrum) és sajtóhirdetés (Shape, Joy, Cosmopolitan, Nők Lapja és Pesti Est) formájában. Az "igazi ápoltság érzése" fősorral futó kampány üzenete: A bőr és a haj közös tulajdonsága: mindkettő gondos ápolást igényel, hogy gyönyörű és egészséges legyen. A Nivea bőrápolásban már bizonyított szakértelme ezentúl a Nivea hajápolásban is megtalálható.
A másik kampány Nivea Bath Care termékcsalád bevezetését célozza meg. Az Ápoló Aromatusfürdők között négy termék szerepel Föld, Víz, Levegő és Tűz. Az aktivitás az RTL Klubbon és a TV2-n fut, január 5-től, 20 másodperces szpotok formájában. Az üzenet ebben az esetben: Az új Négy Elem NIVEA Ápoló Aromatusfürdők gyengéden ápolnak, helyreállítva a test és a lélek egyensúlyát. Illataik a természet négy elemét, a tüzet, a földet, a vizet és a levegőt idézik. Mindkét kampány kreatív munkáit az FCB jegyzi, míg a médiateendőket a GFMO látta el.
Nivea kampány az FCB-től
Két kampányt futtat a Foote Cone & Belding (FCB) a Beiersdorf Nivea márkája számára.