A Time Inc. Fogja forgalmazni a kizárólag Wal-Martokban árusított új női életmódmagazint.
Az All You elnevezésű magazinhoz a hipermarket-lánc pénztárainál lehet majd hozzájutni. A 2900 egységből álló kiskereskedelmi cégóriás és a Time közösen megjelentetett kiadványa az értékközpontú nőket fogja megcélozni az előzetes nyilatkozatok szerint. A tervek szerint ötszázezer példányban fogják kiadni az All You-t. A Time a jövőben más szupermarketeket is megcéloz kizárólag ott terjesztett magazinokkal.
A Wal-Mart vásárlóinőit megcélzó életmódmagazin a Time más nőknek szóló kiadványainál olcsóbb lesz, lényegesen kedvezőbb lesz az ára a hírességeket középpontba állító In Style magazinnál. Emellett az All You praktikus tanácsokat és a valós életről szóló cikkeket fog középpontba állítani. A főszerkesztő, Norman Pearlstine szerint a női magazinok terén a kínálkozó piaci rést a praktikus, realisztikus és hétköznapi célközönségnek szóló kiadványban találták meg.
(Menedzsment Fórum)
Női magazin csak a diszkontáruházak vásárlóinak
A Time Inc. fogja forgalmazni a kizárólag Wal-Martokban árusított új női életmódmagazint.