1p

A Time Inc. fogja forgalmazni a kizárólag Wal-Martokban árusított új női életmódmagazint.

A Time Inc. Fogja forgalmazni a kizárólag Wal-Martokban árusított új női életmódmagazint.

Az All You elnevezésű magazinhoz a hipermarket-lánc pénztárainál lehet majd hozzájutni. A 2900 egységből álló kiskereskedelmi cégóriás és a Time közösen megjelentetett kiadványa az értékközpontú nőket fogja megcélozni az előzetes nyilatkozatok szerint. A tervek szerint ötszázezer példányban fogják kiadni az All You-t. A Time a jövőben más szupermarketeket is megcéloz kizárólag ott terjesztett magazinokkal.

A Wal-Mart vásárlóinőit megcélzó életmódmagazin a Time más nőknek szóló kiadványainál olcsóbb lesz, lényegesen kedvezőbb lesz az ára a hírességeket középpontba állító In Style magazinnál. Emellett az All You praktikus tanácsokat és a valós életről szóló cikkeket fog középpontba állítani. A főszerkesztő, Norman Pearlstine szerint a női magazinok terén a kínálkozó piaci rést a praktikus, realisztikus és hétköznapi célközönségnek szóló kiadványban találták meg.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!