1p

Piaci részesedésének növelésében bízik az amerikai Chrysler autógyártó. A cég eladásai az év első felében csökkentek - főleg a nagy fogyasztású autók iránti kereslet zuhanása miatt.

Joe Eberhardt, a Chrysler alelnöke egy nyilatkozatában elmondta, hogy a gyártó új típusokat is bevezet, s abban bízik, hogy ezek majd feltornásszák a forgalmat az év utolsó hónapjaiban. A vállalatnak egyébként mindössze 10 százalékos részesedése volt az Egyesült Államok piacán, s a cég történelme során először a japán Honda is megelőzte - írja a Reuters.

A társaság a harmadik és negyedik negyedévben csökkenti gyártását, hogy megszabadulhasson felhalmozódott készletétől, amely főleg drága sporthaszonjárművekből és kisteherautókból áll. A Chrysler-kereskedőknél 560 200 eladatlan gépjármű volt július végén, ami az utóbbi öt év legmagasabb értékének számít.

A Chrysler - a másik két nagy amerikai gyártóhoz, a Fordhoz és a General Motorshoz (GM) hasonlóan - nagyméretű, nagy fogyasztású, drága járműveire helyezte a hangsúlyt, melyek eladásai a magas üzemanyagárak miatt gyorsan csökkennek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!