A díjkiosztó televíziós közvetítésének jogtulajdonosa az ABC nyilvánosságra hozta a február 29-én tartandó esemény legfontosabb hirdetőit. Az idén 76-ik alkalommal megrendezésre kerülő esemény nézettsége tavaly csalódást keltő nézőszámokat hozott. A 2002-es 41,8 millió néző után 2003-ban csak 33 millió embert ültetett a képernyők elé. A "női Superbowl"-nak is nevezett esemény így erősen leszakadt a február első hétvégéjén megrendezésre kerülő futball döntőtől, annak ugyanis már tavaly is 83 millió nézője volt az USA-ban, idén pedig közel 100 millió ember izgult a tévé előtt.
Az adage.com beszámolója szerint a mostani viszonylag közeli időpont miatt több a Super Bowl-on debütált reklám fog visszaköszönni. Ugyanakkor, mivel az Oscar közvetítés nézői között a nők felülreprezentáltak, ezért számos olyan kampány is látható lesz, amelynek ők a célcsoportjai.
A legnagyobb ilyen reklámozók a Procter & Gamble, de jelentős időt vett a JC Penney áruház is. Mellettük feltűnik az Allstate, a McDonald's, a Pepsi, a Cadillac, a Kodak, a Hewlett-Packard, a Home Depot, a Charles Schwab, a Washington Mutual, az America Online és a MaterCard hirdetése is. Az ABC ugyan nem hozta nyílvánosságra a félperces reklámidők díjait, ám a társasághoz közelálló források szerint - ellentétben a Super Bowl közvetítéssel - nem sikerült felstrófolni az árakat.
Kapcsolódó anyagok
Elkeltek az Oscar reklámok
Plusz milliókat hoz a Gyűrűk Urának az Oscar
Nyilvánosságra hozták az Oscar-gála hirdetőit
A tavalyi gyengébb nézettségi adat rányomta a bélyegét az Oscar-gála hirdetéseinek értékesítésére, ám így is sikerült eladni a reklámidőt.