
A cég az utóbbi időben sok változáson ment keresztül, hiszen az élelmiszerei összetétele miatt kirobbant botrányok rákényszeríttették, hogy egészségesebb ételeket is áruljon. Annak ellenére, hogy többfajta salátát, sőt Mcgyümölcsöket is lehet kapni, többek között már hazánkban is, a sláger továbbra is a kevésbé egészséges sajtburger, illetve a csirkés szendvics, melyek 33 százalékos gyarapodáshoz segítették a vállalatot az elmúlt három év alatt.
Amerikában a kisebb jövedelemmel bírók körében roppan népszerű a dolláros menü, melynek minden eleme, mint például a szendvics és az ital is csak egy-egy dollárba kerül. A tinédzserek, a fiatal felnőttek és a kisebbségekbe tartozók azt hihetik, hogy így a lehető legkevesebb pénzért a legtöbb ennivalót kapják. Ellenben Connie Schneider, táplálkozási tanácsadó szerint ezek az ételek alig tartalmaznak tápanyagokat és vitaminokat, viszont rengeteg hozzáadott cukor van bennük és igen zsírosak, ezért ha az egészségügyi szempontokat is figyelembe vesszük, akkor valójában a lehető legkevesebbet kapjuk a pénzünkért - írta a New York Times.