A Statista.com infografikában szedte össze a világ legjóhírűbb cégeit. A lista a Research Institute kutatásán alapul, melyet az év első három hónapjában 15 országban végeztek el, 170 ezer felmérés eredményeinek összesítésével, és amely így a világ legnagyobb kutatása lett a témában.
Az RI hét összetevő segítségével vizsgálja a fogyasztók véleményét a cégekről. Ezek: termékek és szolgáltatások, innováció, munkahely, kormányzás, társadalmi felelősségvállalás, vezetés és teljesítmény. A "kitűnő" osztályozáshoz legalább 80 pontot kell összeszedni ezek alapján. A mérések története során először a győztes kitűnő lett. A 70-79-es ablak az "erőseknek" van fenntartva, a 60-69-esek az "átlagosak". Az idei top 100-ban senki sem végzett 64 pont alatt.
A listán a győztes Rolex volt az első a termékek és szolgáltatások összetevőben, a Lego-é volt a legjobb kormányzás, míg a Google volt a király az innovációban, a munkahelyben, a társadalmi felelősségvállalásban, a vezetésben és a teljesítményben.
És végre a beígért infografika a top 10 legjóhírűbb cégről:
You will find more statistics at Statista
mfor.hu