A szerződés az első jelentősebb lépés az AOL részéről, mióta 2000-ben a balul végződött egyesülést végrehajtotta a Times Warnerrel, olvasható a BBC Online cikkében.
Az Advertising.com keresőprogramok és webes reklámhelyek értékesítésével foglalkozik, de a dotkom üzletág összeomlásával négy évvel ezelőtt nehéz helyzetbe került. Az online marketing területe most újra életre kel, az Universal McCann elemzése szerint például ebben az évben az USA-ban 20 százalékkal fog bővülni az internetes reklám üzletág, és ezzel a legerőteljesebben növekvő része lesz a médiának.
Az AOL vezérigazgatója, Jonathan Miller szintén biztos benne, hogy talpra állt az internetes marketing. 'Az elmúlt két évben az üzletág felemelkedését figyelhettük meg. A legnagyobb reklámozók mind megjelennek az interneten, és egyre növelik online kiadásaikat.'
Az Advertising.com hat éve alakult, és a múlt évben 12 millió dollár bevételt ért el. Az AOL, mely a Time Warner internetes divíziója a jövőben ügyfeleinek az online reklámcég szolgáltatásait is kínálja majd. Az American Online tavalyi reklámbevétele 214 millió dollár volt, ami igen jó eredmény a 2000-es év mélypontjához, a 204 millió dolláros profithoz képest.
(Menedzsment Fórum)
Online marketingcéget vásárolt az AOL
Az America Online tegnap bejelentette, hogy 435 millió dollárért megszerezte az Advertising.com marketingvállalatot.