2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az America Online tegnap bejelentette, hogy 435 millió dollárért megszerezte az Advertising.com marketingvállalatot.

A szerződés az első jelentősebb lépés az AOL részéről, mióta 2000-ben a balul végződött egyesülést végrehajtotta a Times Warnerrel, olvasható a BBC Online cikkében.

Az Advertising.com keresőprogramok és webes reklámhelyek értékesítésével foglalkozik, de a dotkom üzletág összeomlásával négy évvel ezelőtt nehéz helyzetbe került. Az online marketing területe most újra életre kel, az Universal McCann elemzése szerint például ebben az évben az USA-ban 20 százalékkal fog bővülni az internetes reklám üzletág, és ezzel a legerőteljesebben növekvő része lesz a médiának.

Az AOL vezérigazgatója, Jonathan Miller szintén biztos benne, hogy talpra állt az internetes marketing. 'Az elmúlt két évben az üzletág felemelkedését figyelhettük meg. A legnagyobb reklámozók mind megjelennek az interneten, és egyre növelik online kiadásaikat.'

Az Advertising.com hat éve alakult, és a múlt évben 12 millió dollár bevételt ért el. Az AOL, mely a Time Warner internetes divíziója a jövőben ügyfeleinek az online reklámcég szolgáltatásait is kínálja majd. Az American Online tavalyi reklámbevétele 214 millió dollár volt, ami igen jó eredmény a 2000-es év mélypontjához, a 204 millió dolláros profithoz képest.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!