1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közepes- és a nagyvállalatok 70 százaléka nem használja ki az internetes ügyfélkezelési stratégiát (e-CRM), többek között azért, mert honlapjukat a legjobb esetben is csak havonta-kéthavonta frissítik - derült ki a GKI Gazdaságkutató Rt., a Westel Mobil Távközlési Rt. és a Sun Microsystems Magyarország felméréséből.

Jelenleg a válaszadó vállalatok körében - iparágtól függően - 4-17%-os arányban az analitikus CRM alkalmazások a leginkább elterjedtebbek. A kiemelt iparágak közül az ingatlanügyletek és gazdasági szolgáltatások területei, energia-szolgáltatók és feldolgozóiparban jellemző az analitikus CRM valamely komponensének alkalmazása.

Az erre épülő operatív CRM megoldások az energia-szektorban követik legjobban az analitikus CRM jelenlétét. A kollaboratív CRM alapjai a gazdasági szolgáltatások területén és energia-szektorban vannak meg - bár ezen szektorokba tartozó vállalatok körében is alacsony arányban (6%.)



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!