1p

A National Advertising Review Council amerikai reklámszervezet kidolgozta a marketing iparág önszabályozási tervezetét a junk food élelmiszerek hirdetéseivel kapcsolatban.

A NARC által összeállított útmutató több mint 900 konkrét példa felsorolásával mutatja be a gyorséttermi ételek megfelelő reklámozását, emellett tartalmazza azokat a főbb határozatokat, amelyeket a szervezet kialakított, hogy a reklámszakma kivédhesse a jogászok és az egészséges táplálkozásért harcoló szervezetek támadásait. A tervezet azt is kimondja, hogy a hamburgerek, turmixok, cukros üdítők nem okolhatóak a gyermekkori elhízásért, melynek igen sok összetevője van.

Az amerikai reklámügynökségekre egyre nagyobb nyomást gyakorolt a kongresszus, amely napirendre tűzte az egészségtelen élelmiszerek reklámjainak korlátozását. Az Amerikai Reklámügynökségek Szövetsége áprilisi konferenciáján az iparág képviselői úgy döntöttek, hogy az ügynökségek ajánlják fel segítségüket a trend megállítására, és vegyenek részt az egészségtelen táplálkozás elleni hadjáratban.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!