1p

A szoftvercég új ügynökséget keres globális médiamegjelenéséhez: a megbízás értéke évente 50 millió dollár, írja a Médiainfo.

A világ második legnagyobb szoftvercége felülvizsgálja médiatervezési és médiavásárlási megbízását, amelyet öt éve a MediaCom (Grey Global) kezel. A vizsgálatot a kaliforniai SelectResources International fogja vezetni, s ők hozzák nyilvánosságra a short list neveit is.
A kreatív munkákat továbbra is házon belül végzik majd el, a direkt marketing szekció pedig a Grey Global kezelésében marad.

A szoftveróriás vezetői posztjain idén januárban változások zajlottak le: az igazgatótanácsának elnöki feladatait év eleje óta az eddigi pénzügyi vezérigazgató-helyettes, Jeff Henley látja el, az eddigi elnök, Larry Ellison pedig a vezérigazgatói székbe ült át.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!