1p

A piackutatók szerint mind a fogyasztási termékek, mind a szolgáltató szektor számára jelentős potenciállal bír a 14-18 közötti potenciál.

Egy most közzétett kutatás szerint a briteknél csak a 16 éves korosztály éves szinten 2 milliárd fontos piacot jelent, vagyis gyermekenként 3000 ezer fontot. Önállóságuknál fogva ennek döntő részéről már ők döntenek, így a ruházati, fogyasztási cikk gyártóknak, a szórakoztatóiparnak, a távközlési cégeknek, de még a bankoknak is fontos célcsoportja lehet a korosztály.

Ezt támasztja alá, hogy a tinédzserek éves szinten 1000 fontot tesznek zsebre az általuk végzett munkából, és ennek jelentős részét költik drágább eszközökre, így például műszaki cikkekre, mobiltelefonokra.

A helyzetet felismerték a pedagógusok is - állítja a tanulmány, mivel tízből nyolc tanár úgy vélekedett, hogy a gyerekeknek szükségük van a pénzügyeik intézését segítő ismeretekre. Problémának tartják, hogy ezt jelenleg a szigetországban az iskolarendszer nem tudja felvállalni.

Kapcsolódó anyag
A gyerekek szeretik a reklámokat
Időzített bomba a gyerekeknek szóló reklámokban

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!