A piac a következő években tovább nő, prognosztizálják a szakemberek, a növekedési ütem még évekig 5-7 százalék között valószínűsíthető. A fenti adatok az egyik legnagyobb szabadidős kiállítás és vásár csütörtöki németországi megnyitója kapcsán láttak napvilágot. Az legnagyobb gyártók között számon tartott The North Face vezetője Topher Gaylord a WirtschaftsWoche című lapnak nyilatkozva elmondta, hogy a legdinamikusabban Ázsiában és az újonnan csatlakozott uniós államokban bővül a piac.
Az egyre nagyobb kényelmet nyújtó ruházati termékeknek, sátraknak, hálózsákoknak köszönhetően az emberek egyre szívesebben kirándulnak, túráznak - mondta el a szakember. Az üzletág fellendülését emellett az egészség- és környezettudatos életmód terjedése is segíti. Mindezek következtében az idei évben a szektor forgalma 95 milliárd dollárt tehet ki az előrejelzések szerint.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A bortúra is erősítheti a vállalati kollektívát
Komfortzónán kívül - Outdoor tréningek felszálló ágban
Olvasóink negyede kihagyná a céges hétvégéket
Óriási üzletet jelentenek a szabadidős felszerelések
Fokozatosan növekednek a szabadtéri tevékenységekre költött összegek, így az ezekhez használatos eszközök gyártói pozitív kilátásokkal tekinthetnek a jövőbe.