Hatvanhárom fős munkatársi gárdánkkal a legalább naponta frissülő hazai orgánumok közül a legnagyobb holdudvarú szerkesztőség a miénk" - tette hozzá, ezzel is magyarázatot adva arra, miért nem a létszámot, hanem az együttműködő partnerek körét szeretnék bővíteni.
Már csak azért is, mert a széles közönségrétegnek szóló szolgáltatások helyett mindinkább a kisebb, de jól körülírható csoportokra szabottaké a jövő, különösen, hogy három nagy szolgáltatásuk valamelyikét legalább hetente használja a három és fél millió hazai netező 92 százaléka. Az sem elhanyagolható segítség, hogy a kijelentkező freemail- vagy iwiw-felhasználókat egyből az Origo oldalára tanácsolja a rendszer - tette hozzá.
"Elmegyünk az olvasói tartalmak felé, de - szemben más iskolákkal - nem gondoljuk, hogy össze kellene mosni a szerkesztőségi cikkeket a kommentárokkal és az olvasók készítette anyagokkal" - specifikálta helyzetüket a vezérigazgató, megemlítve, mind szöveges, mind mozgóképes tartalmaik fejlesztésekor lényeges szempont, hogy egy telekommunikációs óriáscég (Magyar Telekom Csoport) áll a társaság mögött.
Bővítik az Origo.hu lakossági szolgáltatásait, és indítanak egy "nagykert" is, amelynek révén más tartalomszolgáltatók is terjeszthetik az innen származó termékeket, sorolta terveiket a vezérigazgató.
Iwiw: szeptemberben új fejlesztések jönnek
Az iwiw-en - amelynek újabb fejlesztéseit szeptemberben jelentik be - a megvásárlás óta eltelt két esztendőben az volt a legfőbb feladat, hogy megfeleljenek a rohamosan növekvő felhasználói kör jelentette kihívásnak, hiszen 2006 óta megtízszereződött a közösségi portál tagjainak száma.
"A növekedés azért állt meg, mert a felhasználók száma egy kis rátartással elérte az internetezőkét, azaz aki ma Magyarországon netezik, az iwiw-es" - mondta. Mint jelezte: jelenleg a képkiszolgálás javításán dolgoznak, majd kezdődik az egyedi specifikációk bevezetése, hiszen vannak olyan szolgáltatások, amelyek nagy valószínűséggel csak egy kisebb csoportot érdekelnek.
A vezérigazgató szerint előfizetéses szolgáltatásoknál több tízezres felhasználói kör esetén érheti meg a bevezetés, de elképzelhető, hogy akár ötezer embernek is érdemes behozni egy-egy újabb fejlesztést.
"Szerintem még nem jött el az átpozícionálás ideje, de van a fejemben néhány továbbfejlesztési lehetőség" - mondta a kétmillió felhasználó mintegy másfélszer ennyi e-mail címét kezelő freemail-ről Fischer András, aki szerint "elképzelhető, hogy elindulnak itt bizonyos prémiumszolgáltatások", amelyekért például adatai megadásával "fizethet" a felhasználó.