2p

A TUI az egyik legnagyobb orosz turisztikai vállalatot kívánja bekebelezni, emellett Kelet-Közép-Európában is növelni kívánja forgalmát, jelentette be a cég vezetése kedden.

A TUI az egyik legnagyobb orosz turisztikai vállalatot kívánja bekebelezni, emellett Kelet-Közép-Európában is növelni kívánja forgalmát, jelentette be a cég vezetése kedden.

A világ legnagyobb turisztikai konszernje az orosz utazási piacot is meg kívánja hódítani, és ennek érdekében "néhány héten belül részesedést fog szerezni az egyik legnagyobb orosz turisztikai cégben" [ajanlo=65][igazitas=left/] - jelentette be egy keddi sajtótájékoztatón Micael Frenzer, a TUI vezére. Frenzer szerint a részesedést a cég lépésről lépésre kívánja majd növelni.

Bár a vezető nem árulta el a partner kilétét, belső forrásokból származó információk szerint a Mos Travelről van szó, amely az öt legnagyobb orosz utazásszervező vállalat egyike. A TUI, amely 1997 óta van jelen a hazai idegenforgalmi piacon, Magyarországon, Lengyelországban és Szlovéniában is nagy mértékben fokozni szeretné forgalmát.

Az idei adatok mindenesetre kedvező trendről tanúskodnak: április 30-ig az előző év hasonló időszakához képest 3,3 százalékkal emelkedett a foglalások száma. Frentzel szerint a cél az, hogy a cég ez évben minimum 10 százalékos eredmény-növekedést érjen el.

A TUI összforgalma tavaly ugyan 5,4 százalékkal 19,2 milliárd euróra csökkent, egyes cégek eladása miatt azonban az adózás előtti nyeresége 60 százalékkal 913 millió euróra emelkedett.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!