Mike Manuel (Media Guerrilla) - Mikro média utóértékelése
A pr aktivitások utóértékelésről nem sok szó esik a szakmai sajtóban. Ha az online aktivitásról beszélünk, akkor a helyzet még ennél is rosszabb. A helyzetet csak komplikálja az úgynevezett mikró média monitorozása (chat, blog, fórum, hírcsoportok stb.). Mike egy részletes elemzésben több ingyenes és fizetős megoldást kínál cikkében, olyan szolgáltatókkal mint: Technorati, Feedster, Yahoo, Google, Daypop, Blogdex, Intelliseek és BuzzMetrics. Érdemes elolvasni - főleg ügynökségeknek, hisz az ügyfélnek egészen biztos nem lenne ideje ilyesmivel foglalkozni. Az ügynökségek pedig kiszélesíthetik szolgáltatásaikat online utóértékeléssel.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Anthony V Parcero, (eKetchum Digital Media Group) - Interaktív pr stratégiák
A BP, a Nokia, az IBM, a Visa, a Cingular, a FedEx, a Kikkoman, a Dow Chemical és a Procter & Gamble referenciával rendelkező, eKetchum egyik stratéga Anthony V. Parcero gyakorlati megközelítésből vizsgálja az online pr stratégiákat. Jó cikk arról, hogy mi működik és mi nem, illetve miért.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Octavio Rojas: Spanyolul beszélő országok pr lehetőségei blog használatával
Elemzés arról, hogy a második legelterjedtebb nyelv a világon mennyire nincs felkészülve az interaktív világra, illetve milyen lehetőségekkel kecsegtet a blogging.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Damjanovich Nebojsa
PR a gyakorlatban: kreativitás és a stratégia
Az online pr egyik legfontosabb nemzetközi fórumának tekintett Global PR Blog Week harmadik napján az általánosabban vett online kommunikációt vizsgálták a szakértők.