2p

Az online pr egyik legfontosabb nemzetközi fórumának tekintett Global PR Blog Week harmadik napján az általánosabban vett online kommunikációt vizsgálták a szakértők.

Mike Manuel (Media Guerrilla) - Mikro média utóértékelése

A pr aktivitások utóértékelésről nem sok szó esik a szakmai sajtóban. Ha az online aktivitásról beszélünk, akkor a helyzet még ennél is rosszabb. A helyzetet csak komplikálja az úgynevezett mikró média monitorozása (chat, blog, fórum, hírcsoportok stb.). Mike egy részletes elemzésben több ingyenes és fizetős megoldást kínál cikkében, olyan szolgáltatókkal mint: Technorati, Feedster, Yahoo, Google, Daypop, Blogdex, Intelliseek és BuzzMetrics. Érdemes elolvasni - főleg ügynökségeknek, hisz az ügyfélnek egészen biztos nem lenne ideje ilyesmivel foglalkozni. Az ügynökségek pedig kiszélesíthetik szolgáltatásaikat online utóértékeléssel.

A teljes cikk és a megjegyzések angolul

Anthony V Parcero, (eKetchum Digital Media Group) - Interaktív pr stratégiák

A BP, a Nokia, az IBM, a Visa, a Cingular, a FedEx, a Kikkoman, a Dow Chemical és a Procter & Gamble referenciával rendelkező, eKetchum egyik stratéga Anthony V. Parcero gyakorlati megközelítésből vizsgálja az online pr stratégiákat. Jó cikk arról, hogy mi működik és mi nem, illetve miért.

A teljes cikk és a megjegyzések angolul

Octavio Rojas: Spanyolul beszélő országok pr lehetőségei blog használatával

Elemzés arról, hogy a második legelterjedtebb nyelv a világon mennyire nincs felkészülve az interaktív világra, illetve milyen lehetőségekkel kecsegtet a blogging.

A teljes cikk és a megjegyzések angolul

Damjanovich Nebojsa

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!