Az új koncepció a Betty nevű készülékre épül: a távirányító-berendezés segítségével a nézők közvetlenül reagálhatnak a tévén látott programokra. Az adó munkatársai összesen 1000 német háztartást tesztelnek két hónapon keresztül, adta hírül a vwd-News a cég pénteki közleményére hivatkozva.
Az új rendszer egy sor felhasználási lehetőséget rejt magában: segítségével [ajanlo=73][igazitas=left/] a tévé előtt ülők nyereményjátékokon és kvízshow-kon vehetnek részt, szavazhatnak, plusz információkat kaphatnak a reklámozott termékekről, sőt közvetlenül vásárolhatnak is. A szisztéma kifejezetten fogyasztóbarát, kezelése egyszerű, hangsúlyozták a fejlesztők.
Bár a piacra dobás pontos időpontjáról csak 2005 elején dönt a társaság, a vezetőség már most új bevételi forrásokat lát a fejlesztésben.
"Németországban körülbelül 18 milliárd eurós forgalmat produkál a direktmarketing, s ezt figyelembe véve hatalmas lehetőség áll előttünk" - mondta el Peter Christmann marketingvezető.
Christmann szerint az első tesztelések véget értek, s az eredmények lelkesedésre adnak okot. A szakember nem tudja elképzelni, hogy a rendszert ne vezessék be a piacra.
(Menedzsment Fórum)
Pénzesőt vár az interaktív televíziózástól a ProSiebenSat1
A német médiabirodalom az interaktív televíziózás terén kíván fejlődni, és egy új készülék tesztelésébe kezdett. Sikeres eredmény esetén új bevételi források nyílnak meg a csatorna előtt.