A GfK piackutató csoport kifejlesztette a média elektronikus hatókörének kutatására a média-órát, amely a fogyasztók szokásainak alaposabb megismerésére ad lehetőséget.
A MediaWatch használata révén a médiavállalkozások, hirdető cégek és ügynökségek az eddigieknél jobb alapadatokhoz jutnak a médiumok tartalmának, illetve a reklámozás meghatározása céljából.
Az új mérőeszköz világviszonylatban az első olyan technológia, amely egyformán rögzíti viselőjének bármilyen médiakontaktusát, akár rádióval, televízióval, újsággal vagy más nyomdatermékkel, akár moziban, óriásplakáttal vagy boltban kihelyezett reklámmal történik is. Az új mérőeszközt a nemzetközi médiakutatási konferencia alkalmából mutatták be Genfben múlt héten.
A média-óra technológiája alapvetően megújítja az eddig egy-egy médium használatára koncentráló médiakutatást. Először válik lehetővé a médiahasználat fogyasztóra koncentrált mérése. Így a teljes multimediális környezet, amellyel egy-egy fogyasztó érintkezik, feltárható és elemezhető.
Percenként háromszor mér a média-óra
A GfK piackutató csoport kifejlesztette a média elektronikus hatókörének kutatására a média-órát, amely a fogyasztók szokásainak alaposabb megismerésére ad lehetőséget.