A DoubleClick illetékesei szerint az idei évben világszerte az online marketing további erősödése figyelhető meg. Ennek jelei a vállalat eredményeiben is jelentkezni fognak, így a cég a tavalyi 290 millió dolláros forgalommal szemben idén 310 millió dolláros forgalmat vár. Hasonló mértékű növekedést jeleznek előre a nyereség terén is, itt 38 millió dollár helyett 45 millió dollárt prognosztizálnak.
A DoubleClick, amely az internetes reklámpiacon az egyik legfontosabb technológiai szállító, a kampányokat támogató és mérő szoftverek terén bír jelentős pozíciókkal. Ugyan az árak terén csökkenés volt megfigyelhető, számolt be a vállalat, ám a növekvő forgalom ezt ellensúlyozta, mondták el a vezetők.
Pozitív kilátások az online reklámpiacon
Ismét nyereséges lett az internetes marketing egyik legjelentősebb vállalata a DoubleClick. A cég vezetői az eredmények kapcsán az idei év kedvező kilátásairól is szót ejtettek.