1p

A Cleveland Cavaliers ifjú sztárja, LeBron James négyéves szerződést írt alá az egyik legnagyobb amerikai rágógumi-gyártóval.

LeBron James a Cadbury Adamstől 5 millió dollárt kap, ezért a Bubblicious rágók kampányának arca lesz az ifjú sztár. A játékos szerepet kap majd a televíziós szpotokban, és a nyomtatott kreatívokon is. A cég illetékesei szerint óriási dolog, hogy Jamest sikerült megnyerniük, és a termék értékesítéseknél jelentős hatást várnak attól, hogy a kosárlabdázó a brand arca lesz.

A Cadbury Adams vezetői úgy vélik, LeBron James példaképe az amerikai fiataloknak és a sportszerető középkorúak is felnéznek rá, így mind a pályán, mind azon kívül méltón képviselheti cégüket. A mostani megállapodással a kosaras szponzori szerződéseinek értéke eléri a 135 millió dollárt, igaz ebből 90 millióval a Nike támogatja Jamest.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A Sprite is cserélt
A Nike ellen lázítják a cég reklámemberét
Gyerekekre szórja a szponzorpénzeit a Nike

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!