LeBron James a Cadbury Adamstől 5 millió dollárt kap, ezért a Bubblicious rágók kampányának arca lesz az ifjú sztár. A játékos szerepet kap majd a televíziós szpotokban, és a nyomtatott kreatívokon is. A cég illetékesei szerint óriási dolog, hogy Jamest sikerült megnyerniük, és a termék értékesítéseknél jelentős hatást várnak attól, hogy a kosárlabdázó a brand arca lesz.
A Cadbury Adams vezetői úgy vélik, LeBron James példaképe az amerikai fiataloknak és a sportszerető középkorúak is felnéznek rá, így mind a pályán, mind azon kívül méltón képviselheti cégüket. A mostani megállapodással a kosaras szponzori szerződéseinek értéke eléri a 135 millió dollárt, igaz ebből 90 millióval a Nike támogatja Jamest.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A Sprite is cserélt
A Nike ellen lázítják a cég reklámemberét
Gyerekekre szórja a szponzorpénzeit a Nike
Rágógumit fog reklámozni a kosárzseni
A Cleveland Cavaliers ifjú sztárja, LeBron James négyéves szerződést írt alá az egyik legnagyobb amerikai rágógumi-gyártóval.