A társaság a magyar piacon több terméknél is meghatározó szereplő. A budapesti központban a készülékjavítás mellett terméktámogatási és oktatási feladatokat is ellátnak. A japán cég egyelőre sem gyártói, sem logisztikai jellegű befektetésekre nem készül a régióban.
Magyarország három másik közép-európai országgal - Lengyelország, Csehország, Szlovákia - az anyacég döntése alapján a közelmúltban egyéb szempontból is figyelemre méltó szerephez jutott az európai piacon. A négy országot az uniós csatlakozásnak is köszönhetően a Canon az európai szervezetén belül ma már a fejlett piacokat tömörítő országok közé sorolja, és önálló közép-európai alrészlegként kezeli.
A japán társaság éves bevételének 35-36 százaléka származik az európai piacról, ahol felmérések szerint az iparági szegmensben az ötödik legismertebb márka a Philips, a Nokia, a Sony és a HP után - számol be a Világgazdaság.