2p

A hirdetések népszerűsítése és a legkedveltebb hirdetési szimbólum megválasztása áll egy most kezdődő amerikai kezdeményezés mögött. Az akció során a jól ismert reklámfigurák pózolnak a New York-i utcákon.

Szeptember végén kerül megrendezésre az "Amerika kedvenc reklámfigurája" választás, amelyen olyan, Magyarországon is jól ismert alakok is részt vesznek, mint Mr. Proper, Miss Chiquita, az Esso benzinkútlánc Tony tigrise vagy a Michelin Man.

Az akció mögött álló nem titkolt cél, a reklámok társadalmi elfogadtatásának minél magasabb szintje.

A küszöbön álló elnökválasztás kapcsán merült fel az ötlet, hogy a reklámfigurák is versengjenek - mondta el az esemény szóvivője George Shea. Ennek keretében 26 közismert szereplő mutatkozik be a következő időszakban az amerikai metropolisban. A figurák kampányolnak majd, és népszerű pózokat elevenítenek fel, a kampány nyitó napjának fotózása például Beatles Abbey Road albumának borítóját idézte.

Ken Kaess az egyik ötletgazda, aki az Omnicom csoporthoz tartozó DDB Worldwide ügynökség elnök-vezérigazgatója és az Advertising Week in New York City (AWINYC) elnöke hangsúlyozta, hogy az időbeni egybeesés ellenére a kampány teljesen politikamentes. A céljuk felhívni az emberek figyelmét a reklámoknak az életminőségre gyakorolt hatására, és szeretnének rávilágítani a hirdetések hasznos tulajdonságaira.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok Reklám a márkáknak Új eszközök, új módszerek - merre tart a reklámipar A divat mondja meg, hogy ki vagy és mit eszel

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!