Az elmúlt időszakban a mobiltelefonokon terjesztett reklámok az interaktivitás és a multimédia irányába mozdultak - mondják a szakemberek. Az elmúlt egy évben számtalan szponzorált játékot tölthettek le az emberek a készülékeikre, emellett Nyugat-Európában egyre gyakrabban tűntek fel a telefonra kapott képes hirdetések.
Ezek az újítások azonban mind eltörpülnek ahhoz képest, hogy Európában megjelentek a mobiltelfonokra gyártott reklámfilmek. Az első ilyen szpot a BMW számára készült. A kampányt szervező MindMatics reklámügynökség főnöke, Ingo Lippert szerint máris komoly érdeklődés tapasztalható az autógyártók és az utazási irodák részéről.
A BMW a letölthető reklámját a 25-35 év közötti fiataloknak szánja, a korosztály potenciális vásárlói ugyanis a felmérések szerint az innovatív távközlési megoldások iránt is érdeklődnek, így a hagyományos csatornáknál hatékonyabban érhetők el - mondta el a WirtschaftsWoche című lapnak Torsten Müller-Ötvös, a gyár marketing vezetője. A cég, a reklámfilm mellett az elkötelezettséget erősítendő, a multimédiás készülékkel rendelkezők számára online játékokkal és közlekedési információkkal kedveskedik.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Egymást erősítheti az internetes- és mobilmarketing
Reklámok a mobilokon
Reklámfilmekkel bombáznák a mobiltulajdonosokat
Kezdetben a mobilmarketinget a szöveges SMS-ek jellemezték, ám a technológia fejlődésével forradalmi változások várhatók.