2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kezdetben a mobilmarketinget a szöveges SMS-ek jellemezték, ám a technológia fejlődésével forradalmi változások várhatók.

Az elmúlt időszakban a mobiltelefonokon terjesztett reklámok az interaktivitás és a multimédia irányába mozdultak - mondják a szakemberek. Az elmúlt egy évben számtalan szponzorált játékot tölthettek le az emberek a készülékeikre, emellett Nyugat-Európában egyre gyakrabban tűntek fel a telefonra kapott képes hirdetések.

Ezek az újítások azonban mind eltörpülnek ahhoz képest, hogy Európában megjelentek a mobiltelfonokra gyártott reklámfilmek. Az első ilyen szpot a BMW számára készült. A kampányt szervező MindMatics reklámügynökség főnöke, Ingo Lippert szerint máris komoly érdeklődés tapasztalható az autógyártók és az utazási irodák részéről.

A BMW a letölthető reklámját a 25-35 év közötti fiataloknak szánja, a korosztály potenciális vásárlói ugyanis a felmérések szerint az innovatív távközlési megoldások iránt is érdeklődnek, így a hagyományos csatornáknál hatékonyabban érhetők el - mondta el a WirtschaftsWoche című lapnak Torsten Müller-Ötvös, a gyár marketing vezetője. A cég, a reklámfilm mellett az elkötelezettséget erősítendő, a multimédiás készülékkel rendelkezők számára online játékokkal és közlekedési információkkal kedveskedik.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Egymást erősítheti az internetes- és mobilmarketing
Reklámok a mobilokon

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!