Az idei Golden Drum nemzeti estjeinek mottója az "Ethos and Etnos" (Reklámnyelv és nemzeti kultúra). Ennek keretében híres rendezők, többek között a lengyel Krzysztof Zanussi és a cseh Jiri Menzel tartanak előadást a reklámnyelv és a nemzeti kultúra témakörében. A rendezők a Golden Drum ideje alatt e témát rövidfilmben is feldolgozzák. Magyarországról a szervezők Antal Nimródot kérték fel a közreműködésre. A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció e gondolatra építve póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára. Az anyagok leadási határideje 2004 szeptember 1. Az ügynökség kezdeményezésének szakmai társszervezője a Magyar Reklámszövetség.
A zsűri tagjai: Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja, Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője, Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára, Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklám főszerkesztője.
A Próbakő Kommunikáció a legjobb print anyagokat freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party "hivatalos viseleteként" osztja szét a Golden Drum vendégei között. Az idei évben a magyar estet szerdán tartják. A hangulatról Erdélyi Zsolt és a Cinetrip gondoskodik.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
RTL Klubos zsűritag a Golden Drum fesztiválon
Megújuló díjak a régió legnagyobb reklámfesztiválján
Reklámnyelv és nemzeti kultúra - póló és freecard pályázat a Golden Drumra
A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára.