Arculatváltása miatt a korábbinál lényegesen többet hirdetett az elmúlt hónapban a T-Mobile. A cég az első nyári hónapban közel 40 százalékkal növelte a televízióban közreadott hirdetéseinek számát májushoz képest, írja a Világgazdaság.
A Mediagnozis adatai szerint amíg az áprilisban még Westelként működő szolgáltató 26 100 másodperc reklámfelületet vásárolt a televíziókban, addig a T-Mobile májusban már 42 ezer, júniusban pedig 59 ezer fölé emelte reklámidejét.
Az Intern adatai alapján májushoz képest több mint 50 százalékkal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit a T-Mobile, ezzel megelőzte a Matávot és a Vodafone-t is. Ugyanakkor a Pannon GSM erősen visszafogta költéseit. A T-Mobile-t az Intern listáján csak az Unilever és a Danone előzi meg.
A mobilcég arculatváltását teljes egészében a német anyacég, a Deutsche Telekom finanszírozta. A társaság egyes lapinformációk szerint 5-6 milliárd forintot költ a május 3-án kezdődött átállásra, értesült a Világgazdaság.
Reklámözönnel árasztotta el a hazai képernyőket a T-Mobile
Arculatváltása miatt a korábbinál lényegesen többet hirdetett az elmúlt hónapban a T-Mobile. Az első nyári hónapban közel 40 százalékkal növelte a televízióban közreadott hirdetéseinek számát májushoz képest, írja a Világgazdaság.