2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Arculatváltása miatt a korábbinál lényegesen többet hirdetett az elmúlt hónapban a T-Mobile. Az első nyári hónapban közel 40 százalékkal növelte a televízióban közreadott hirdetéseinek számát májushoz képest, írja a Világgazdaság.

Arculatváltása miatt a korábbinál lényegesen többet hirdetett az elmúlt hónapban a T-Mobile. A cég az első nyári hónapban közel 40 százalékkal növelte a televízióban közreadott hirdetéseinek számát májushoz képest, írja a Világgazdaság.

A Mediagnozis adatai szerint amíg az áprilisban még Westelként működő szolgáltató 26 100 másodperc reklámfelületet vásárolt a televíziókban, addig a T-Mobile májusban már 42 ezer, júniusban pedig 59 ezer fölé emelte reklámidejét.

Az Intern adatai alapján májushoz képest több mint 50 százalékkal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit a T-Mobile, ezzel megelőzte a Matávot és a Vodafone-t is. Ugyanakkor a Pannon GSM erősen visszafogta költéseit. A T-Mobile-t az Intern listáján csak az Unilever és a Danone előzi meg.

A mobilcég arculatváltását teljes egészében a német anyacég, a Deutsche Telekom finanszírozta. A társaság egyes lapinformációk szerint 5-6 milliárd forintot költ a május 3-án kezdődött átállásra, értesült a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!