Az Európai Unió bővítésének apropóján a német kormány döntése szerint a mozikban propagáló kampány fog futni, a filmek előtti reklámblokkokban. Az akcióról azután döntöttek, hogy az elmúlt időszakban minden korábbinál nagyobb az aggodalom a kelet-európaiakkal szemben.
A német állam kezdeményezésére induló, az új tagállamokat, és az EU-t népszerűsítő kampányban, köztiszteletben álló emberek, sportolók, színészek, zenészek szólnak az emberekhez. A populista politikusok által keltett tartózkodó álláspont letörését szolgáló reklámok a szakemberek szerint egyszerű és közérthető üzenetekkel operálnak.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Kelet-Európába jönnek a nagy pr-ügynökségek
Mégsem fogja hazánkat reklámozni Baumgartner
Európa Szépe az országimázsért
Reklámtéma lesz a németeknél is a csatlakozás
Reklámkampány indul Németországban annak érdekében, hogy a polgárok nyitottabban fogadják a csatlakozókat.