Klasszis Klub online találkozó

Módosult a program!

Május 13. 15:30

Vendég: Dávid Ferenc, a VOSZ volt főtitkára

Legyen előfizetőnk, és regisztrálhat rendezvényünkre!

Előfizetés



		
	

A fogyasztói tudatosság, az online jelenlét erősödése, a felhasználó által készített tartalom és a legújabb technikát csatasorba állító interaktivitás lehet a szakemberek szerint 2007 fő trendje a reklámpiacon, írja a Világgazdaság.

Új reklámtrendeket hoz az idei esztendő. A tudatos vásárlás világszerte mind jellemzőbbé válik: a vevők egyre jobban kíváncsiak a márkák hátterére, a gyártók társadalmi felelősségvállalására. Ez a leghamarabb az élelmiszerek esetében lesz nyilvánvaló; az RSCG Worldwide stratégiai igazgatójának jóslata szerint az éttermek világát hamarosan nem a sztárséfek, hanem a sztárfarmok határozzák meg.

Az internet jelentőségét természetesen nem lehet eltúlozni: a legdinamikusabban fejlődő hirdetési médium súlyát jelzi, hogy az immár több mint kétmillió "lakost" számláló Second Life-ban már a "hús-vér" ügynökségek hasonmásai is megjelentek: a Publicis Group két egysége, a Bartle Bogle Hegarty és a Leo Burnett már megnyitotta virtuális irodáját.

A szakemberek szerint a jövőben egyre több cég vonja be ügyfeleit illetve vásárlóit a kreatív munkába. A vállalatok egy része érthetően vonakodik bevonni az ügyfeleket, de például a Chevrolet vagy a Dove reklámjainak egy részét már a kliensek készítik.

A technikai lehetőségek az interaktív reklámokban használhatók ki a legjobban. Magyar szakemberek szerint sincs messze például az idő, amikor a mobiltelefonunk a citylighttal kommunikál bluetooth-on keresztül, és ha úgy "érzékelik", hogy a plakát felkeltette az érdeklődésünket, akkor a további részletekről is tájékoztatást küldenek számunkra.

A látványon alapuló interaktivitás jó példája a McDonalds padlóreklámja az orlandói Amway Arenában, amelyen az áthaladók lépései nyomán apró Big Macek röppennek szerteszét. Az amerikai példák között persze kevésbé sikeres is akadt: a San Franciscó-i buszmegállókban elhelyezett Got Milk? hirdetőtáblákat például, amelyek csokoládés sütemények illatát árasztották, a városvezetés a panaszok miatt eltávolíttatta, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá az első hónapban 390 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.