Nyolcan jutottak be az utolsó fordulóba azon a tenderen, melyen a Subaru kiválasztja amerikai médiaügynökségét. A megbízatás értéke 130 millió dollár, és emellett 35 millió dollárt szán az autógyártó a regionális marketingre.
Olyan jelentős reklámcégek vettek részt a tenderen, mint az Interpublic Group's McCann Erickson és a Foote Cone and Bending, emellett a The Martin Agency, a WPP Group's Berlin Cameron/Red Cell, az MDC Partners' Colle McVoy, a Kirshenbaum Bond + Partners, az Omnicom Group's GSD&M, valamint a DDB.
A Subaru az AAR Partners ügynökséggel működött együtt idén júniusig. Az AAR a reklámügynöksége többek közt a Kia Motors America cégnek, melynek marketing büdzséje 200 millió dollár.
(Menedzsment Fórum)
Reklámügynökségeket versenyeztet a Subaru
Nyolcan jutottak be az utolsó fordulóba azon a tenderenm, melyen a Subaru kiválasztja amerikai médiaügynökségét. A megbízatás értéke 130 millió dollár, és emellett 35 millió dollárt szán az autógyártó a regionális marketinre.