1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nyolcan jutottak be az utolsó fordulóba azon a tenderenm, melyen a Subaru kiválasztja amerikai médiaügynökségét. A megbízatás értéke 130 millió dollár, és emellett 35 millió dollárt szán az autógyártó a regionális marketinre.

Nyolcan jutottak be az utolsó fordulóba azon a tenderen, melyen a Subaru kiválasztja amerikai médiaügynökségét. A megbízatás értéke 130 millió dollár, és emellett 35 millió dollárt szán az autógyártó a regionális marketingre.

Olyan jelentős reklámcégek vettek részt a tenderen, mint az Interpublic Group's McCann Erickson és a Foote Cone and Bending, emellett a The Martin Agency, a WPP Group's Berlin Cameron/Red Cell, az MDC Partners' Colle McVoy, a Kirshenbaum Bond + Partners, az Omnicom Group's GSD&M, valamint a DDB.

A Subaru az AAR Partners ügynökséggel működött együtt idén júniusig. Az AAR a reklámügynöksége többek közt a Kia Motors America cégnek, melynek marketing büdzséje 200 millió dollár.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!