Történetének legnagyobb, 23,6 milliárd forintos nettó árbevételét könyvelhette el 2003-ban a TV2 - közölte Kereszty Gábor, a kereskedelmi csatornát működtető MTM-SBS Rt. vezérigazgatója egy pénteki budapesti sajtóbeszélgetésen.
"A TV2 soha annyira sikeres nem volt, mint a tavalyi évben" ? mondta, a társaság korábbi gyakorlatához hasonlóan elhárítva a mérleg szerinti eredménnyel kapcsolatos kérdéseket. Az üzemi eredményről annyit közölt, hogy az "nagyon pozitív". Mint mondta, a piac átlagánál is magasabb a 19,4 százalékos nettó árbevétel-növekedésük.
"A csatorna egyre inkább képes egy olyan valódi alternatívát kínálni, amely a reklámozóknak igen vonzó" - fogalmazott. Elismerve, hogy a versenytárs RTL Klub fő műsoridőben az övéknél nagyobb közönségarányt tud elérni utalt arra: a reklámozók számára mind fontosabbá válnak a nap más időszakai is. Ennek kapcsán arra hívta fel a figyelmet, hogy a kereskedelmi szempontból legfontosabb 18-49 éves kor közötti csoportban "gyakorlatilag, ha az egész napot nézzük, nincs különbség" nézettség terén. Ismertetése szerint az RTL Klub eredménye 33,1 százalék, szemben a TV2 31,4-ével.
Az idei terveikről a vezérigazgató annyit közölt, hogy 2004-re is növekedéssel kalkulálnak, árbevétel-emelkedés mellett költségcsökkenéssel számolva. Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató az eseményen azt közölte, számításaik szerint a TV2 piaci részesedése tavaly három százalékkal nőtt, így 41 százalékra emelkedett. Megemlítette, hogy bevételeik kilencven százaléka reklámjelenetekből származik.
MTI
Kapcsolódó anyagok
Kiemelkedő árbevétel az RTL Klubnál
Nyereséget vár a TV2
TV2: százmilliós megtakarítás az átszervezésből
Az RTL Klub diktál a hirdetőknek
Rekordbevétel a TV2-nél
Történetének legnagyobb, 23,6 milliárd forintos nettó árbevételét könyvelhette el 2003-ban a TV2 - közölte Kereszty Gábor, a kereskedelmi csatornát működtető MTM-SBS Rt. vezérigazgatója.