A február 1-én rendezendő Super Bowl közvetítése alatt a tengerentúlon félpercenként átlagosan 2,25 millió dollárt fizetnek a hirdetők. Igaz ezért előzetesen 90 millió amerikai képernyő elé ültetését ígérik.
Nem csak az USA-ban van azonban fokozott érdeklődés a döntő iránt, hiszen világszerte 1 milliárd nézővel számolnak a televíziós társaságok. A műsort 47 csatorna veszi át, így 229 országba és territóriumra jut el. Érdekesség az is, hogy ennyi nyelven -, szám szerint 21 - még nem közvetítették a Super Bowlt. A nemzetközi nézőszámon nagyot dob persze, hogy idén először a kínai állami televízió a CCTV is műsorára tűzi a döntőt.
Kapcsolódó anyagok
Fogadhatnak is a reklámokra
Fél perc reklám 2,25 millió dollárért
Rekordösszegű reklámidő, rekord nézővel
Nem véletlenül mérik aranyárban az amerikai futballbajnokság döntőjének reklámidejét, a várakozások szerint nézőcsúcsot hozhat az esemény.