1p

Nem véletlenül mérik aranyárban az amerikai futballbajnokság döntőjének reklámidejét, a várakozások szerint nézőcsúcsot hozhat az esemény.

A február 1-én rendezendő Super Bowl közvetítése alatt a tengerentúlon félpercenként átlagosan 2,25 millió dollárt fizetnek a hirdetők. Igaz ezért előzetesen 90 millió amerikai képernyő elé ültetését ígérik.

Nem csak az USA-ban van azonban fokozott érdeklődés a döntő iránt, hiszen világszerte 1 milliárd nézővel számolnak a televíziós társaságok. A műsort 47 csatorna veszi át, így 229 országba és territóriumra jut el. Érdekesség az is, hogy ennyi nyelven -, szám szerint 21 - még nem közvetítették a Super Bowlt. A nemzetközi nézőszámon nagyot dob persze, hogy idén először a kínai állami televízió a CCTV is műsorára tűzi a döntőt.

Kapcsolódó anyagok
Fogadhatnak is a reklámokra
Fél perc reklám 2,25 millió dollárért

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!