A Sports Business Journal, az érintettekhez közelálló forrásokra hivatkozva számolt be az ügyletről, amely állítólag már csak aláírásra vár. Amennyiben ez is megtörténik úgy egyfajta szponzorációs történelmi eseményként vonulhat be a marketing-évkönyvekbe.
A hírek szerint a Nike most biztosra akart menni a teniszező esetében, mivel korábban mindkét Williams lányról lemaradtak. Az idősebbik nővér Venus a Reebokkal kötött 38 millió dollár értékű szerződést, míg Serenat a Puma támogatta 12 millió dollárral. Mivel ez utóbbi kontraktus január 15-én lejár az konkurensek mozgósították erőiket, és az Amerikában rendkívül népszerű sportolónőért megindult a verseny. A Nike, amely az utóbbi időben mindig a konkurensek fölé licitált, ha valakit alkalmas reklámhordozónak vélt, a bevált stratégiát alkalmazta Serena Williams esetében is.
Kapcsolódó anyag
Adidas-Nike párharc: a foci is az amerikaiaké lesz?
A Nike ellen lázítják a cég reklámemberét
1,4 milliárd a kedvenceknek
Rekordösszegű szponzori szerződést köthet a Nike
Női sportolóval soha ekkora összegű szerződést nem kötöttek, mint amelyre a világ legnagyobb sportszergyára a Nike készül. A hírek szerint aláírás előtt áll egy 60 millió dollárs szerződés a jelenleg legjobbnak tartott női teniszezővel Serena Williamsszel.