A múlt évben egyre több brit fogyasztó kifogásolta az e-mail és sms marketing kampányokat.
[ajanlo=62][igazitas=left/]A The Advertising Standards Authority 2003-ban 1100 esetben kapott bejelentést e-mail és SMS-kampányok miatt, ez 8 százalékos emelkedést jelent 2002-hez képest. Csak kereskedelmi e-mailek miatt 455 panasz érkezett, szemben az egy évvel korábbi 17 bejelentéssel. Az sms-ek miatti bejelentések száma 500 százalékkal emelkedett, 65-ről 393-ra, ami egyérteleműen a kampányok gyakoribbá válásával magyarázható.
Kiemelkedően sok panaszt okozott Tom Cruise filmjének, a Minority Reportnak a mobilkampánya. A reklám valójában egy hangüzenet volt, mely hörgő lélegzésben és sikoltásban merült ki, sokakat kétséget közt hagyva: az sem volt nyilvánvaló a célközönség jelentős része számára, hogy film reklámot hallanak. Szintén felháborodást okozott a Tornado Exec sms-kampánya, melyben pusztán a figyelem felkeltése céljából ezer fontos nyereményről értesítették a címzetteket, derül ki a BrandRepublic cikkéből.
(Menedzsment Fórum)
Rémisztőnek bizonyult a Minority Report mobilkampánya
A múlt évben egyre több brit fogyasztó kifogásolta az e-mail és sms marketing kampányokat.