1p

A múlt évben egyre több brit fogyasztó kifogásolta az e-mail és sms marketing kampányokat.

A múlt évben egyre több brit fogyasztó kifogásolta az e-mail és sms marketing kampányokat.

[ajanlo=62][igazitas=left/]A The Advertising Standards Authority 2003-ban 1100 esetben kapott bejelentést e-mail és SMS-kampányok miatt, ez 8 százalékos emelkedést jelent 2002-hez képest. Csak kereskedelmi e-mailek miatt 455 panasz érkezett, szemben az egy évvel korábbi 17 bejelentéssel. Az sms-ek miatti bejelentések száma 500 százalékkal emelkedett, 65-ről 393-ra, ami egyérteleműen a kampányok gyakoribbá válásával magyarázható.

Kiemelkedően sok panaszt okozott Tom Cruise filmjének, a Minority Reportnak a mobilkampánya. A reklám valójában egy hangüzenet volt, mely hörgő lélegzésben és sikoltásban merült ki, sokakat kétséget közt hagyva: az sem volt nyilvánvaló a célközönség jelentős része számára, hogy film reklámot hallanak. Szintén felháborodást okozott a Tornado Exec sms-kampánya, melyben pusztán a figyelem felkeltése céljából ezer fontos nyereményről értesítették a címzetteket, derül ki a BrandRepublic cikkéből.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!