1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A leggyakoribb panasz a call centerekkel kapcsolatban, hogy túl sokáig kell a hívásra várni, derül ki egy közelmúltban készített felmérésből.

A leggyakoribb panasz a call centerekkel kapcsolatban, hogy túl sokáig kell a hívásra várni, derül ki egy közelmúltban készített felmérésből.

A Citizens Advice által készített brit kutatásból kiderül, hogy az emberek 97 százaléka számára idegölő elfoglaltság az információs telefonszámok hívása. Az ügyfelek fele szerint a legnyomasztóbb, hogy túl sokáig várakoztatja a vonal túloldalán levő call center munkatárs. Az automatahang által ismertetett tárcsázási információk az emberek 38 százalékát idegesítik, és a megkérdezettek 18 százaléka szerint irritálóan viselkedik az is, aki tájékoztatja őket. A telefonos ügyfélszolgálatokkal tehát csaknem minden szempontból baj van az ügyfelek szerint.

A Vonalban lenni című, több mint 2300 ember megkérdezésével készült tanulmányt készítő Citizens Advice igazgatója, David Harker szerint még hosszú fejlődési út áll a call centerek előtt.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!