A leggyakoribb panasz a call centerekkel kapcsolatban, hogy túl sokáig kell a hívásra várni, derül ki egy közelmúltban készített felmérésből.
A Citizens Advice által készített brit kutatásból kiderül, hogy az emberek 97 százaléka számára idegölő elfoglaltság az információs telefonszámok hívása. Az ügyfelek fele szerint a legnyomasztóbb, hogy túl sokáig várakoztatja a vonal túloldalán levő call center munkatárs. Az automatahang által ismertetett tárcsázási információk az emberek 38 százalékát idegesítik, és a megkérdezettek 18 százaléka szerint irritálóan viselkedik az is, aki tájékoztatja őket. A telefonos ügyfélszolgálatokkal tehát csaknem minden szempontból baj van az ügyfelek szerint.
A Vonalban lenni című, több mint 2300 ember megkérdezésével készült tanulmányt készítő Citizens Advice igazgatója, David Harker szerint még hosszú fejlődési út áll a call centerek előtt.
(Menedzsment Fórum)
Rengeteg a panasz a call centerekre
A leggyakoribb panasz a call centerekkel kapcsolatban, hogy túl sokáig kell a hívásra várni, derül ki egy közelmúltban készített felmérésből.