2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Míg korábban a termékek vagy szolgáltatások kapcsán már érdeklődők újra megtalálásában a világ legnagyobb közösségi oldala nem sokat tudott nyújtani a hirdetőknek, addig egy most közzétett amerikai tanulmány szerint mára ebben is jelentősen előrelépett az oldal.

2012-ben debütált a Facebook hirdetési rendszere, a Facebook Exchange (FBX), melyet sokan a Google adwords szisztémájához hasonlítottak. A közösségi portál azonban azt ígérte, hogy néhány újítás révén a hirdetők számára több lehetőséget is nyitnak. Ezek közé tartozott a valós idejű aukciós platform, mely a megjelenés mellett a retargetálás lehetőségét is biztosítja a Facebookon. A szakértők szerint ez utóbbi igen hatékony eszköz a reklámzajban, hiszen azokat tudják a cégek megszólítani hirdetésekkel, akik korábban már jártak az oldalukon.

A retargetálással foglalkozó AdRoll által most közzétett adatok szerint a vállalati ügyfelek egyre nagyobb arányban használják ezt a lehetőséget a Facebook által kínált display felületeken. Míg tavaly augusztusban még csak a megjelenések 3 százaléka származott a közösségi oldalról, addig decemberben a retargetált hirdetések már közel kétharmada a Facebookon jelent meg.

Más kérdés, hogy a jó eredményekben az is közrejátszhat, hogy a közösségi oldal még korántsem nevezhető felkapott hirdetési csatornának. Az FBX rendszeren keresztül ugyanis Advertising Age és a Citigroup adatai szerint csupán az amerikai cégek nyolcada helyezett el reklámokat. Igaz, a posztokat is tekintve már sokkal magasabb az arány, hiszen promóciós célra a megkérdezettek 60 százaléka próbálta már igénybe venni a Facebookot.

A Facebookos reklámokról és a céges oldalakat like-olók kezeléséről részletesen tájékozódhat a lapunk által szervezett március 26-i konferencián, melynek kiemelt témája lesz a hirdetők helyzete a megújult oldalon.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!