1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ negyedik legnagyobb autópiacának számító Kínában 2020-ig a gépkocsik száma hétszereződni fog. A GM és a VW már most késhegyre menő harcot folytat a piaci elsőségért.

Jelenleg azonban a németeknek áll a zászló: a Volkswagennek a nyár folyamán - elsősorban ároffenzívájának köszönhetően - sikerült visszaszerezni a GM-től korábban elvesztett piacvezető pozícióját. Augusztusban a SVW összesen 26.034 autót adott el Kínában, idén pedig összesen 233.206 VW talált gazdára a távol-keleti országban. A VW - sanghaji és changchuni gyárának köszönhetően - év végig összesen 700-800 ezer járművet szeretne értékesíteni, azaz 100 ezerrel többet, mint 2003-ban, amikor 697 ezer autó kelt el.

A kínai piac láttán természetesen más gyártók is étvágyat kaptak, így a Ford, a Mazda és a DaimlerChrysler is jelentős fejlesztéseket jelentett be. A vonzerő nagyságát jelzi, hogy a világ nagy gyártói összesen 13 milliárd dollárt ruháznak be a kínai autóiparba az elkövetkező néhány évben.
A robbanás előszele már érzékelhető: az idei első negyedévben 45 százalékkal nőtt az autóértékesítés, a java azonban még csak most jön...

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!