2p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Egye többen használják az online és az offline áruházakat párhuzamosan, derült ki egy most közzétett felmérésből.

A DoubleClick, a Beyond Interactive/Grey Worldwide, a Greenfield Online, és a TNS Intersearch közös felmérése szerint a karácsonyi szezonban háromból két amerikai párhuzamosan használja a virtuális és a fizikai boltokat, és az azok által elérhető információkat.

Míg 2002-ben a párhuzamos értékesítés az esetek 56 százalékában volt jellemző, addig az elmúlt karácsonyi vásárlások idején már 65 százalékot mértek a szakemberek - számolt be az eMarketer. Ezzel párhuzamosan az így vásárlók, a 2002-es érték harmadával többet is költöttek. Ennek okaként azt válaszolták, hogy több embert kívánnak meglepni, emellett fontos szempont volt a fellelt kedvezmények, és a gazdaságosabb bevásárlás is.

Azt is kimutatták, hogy a válaszadók 45 százaléka több pénzt adott ki az e-boltokban, mint korábban. Igaz a hagyományos áruházak pénztárainál a válaszadók harmada hagyott több pénzt. Messze nem volt ilyen jelentős a katalógus áruházak esetében a költés növekedése, ez esetben 9 százalék mondta, hogy nagyobb összeget áldozott a korábbi évhez képest.

Kapcsolódó anyagok
Rekord forgalmat várnak az e-kereskedelemben
A briteknél nőtt leginkább az e-kereskedelem

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!