A francia cég, mely olyan ügynökséghálózatok tulajdonosa, mint a Saatchi & Saatchi és a Leo Burnett, a gyenge első negyedéves eredményét a gyenge dollárnak tulajdonítja. A tavalyi év hasonló időszakához képest 4,3 százalékkal estek vissza a bevételek: a 2003 eleji 615 millió fontos bevételhez képest idén 590 millió fontot ért el.
Kiemelkedően teljesített a Publicis Latin-Amerikában 21 százalékos, Kínában pedig 20 százalékos növekedéssel. Indonéziában 55 százalékkal jobb eredményeket ért az év első három hónapjában, mint tavaly ugyanekkor.
Elsősorban a gyenge dollárnak tulajdonítja gyenge első negyedéves eredményt Maurice Levy, a csoport elnöke. A reklámpiac tavaly elkezdődött újjáépülése elsősorban az észak-amerikai, a latin-amerikai és az ázsiai régióban jelentkezik, írja a MediaGuardian.
Rosszul teljesített a Publicis Európában
Az európai piacon érte el a legkisebb növekedést a Publicis csoport, de az év második felében már itt is élénkülést vár a cég.