Ilyen kevés idő elég volt ahhoz hogy, az eredeti hordóban eltöltött több mint ezer hét után az ital színt változtasson. A színnel azonban zamatában is új elem jelentkezett, mondják a szakértők, aki szerint az új ízelem gazdagítja a meglévőket.
Előbb eretnekségnek, utólag azonban szórakoztató közjátéknak tekintették,[ajanlo=73][igazitas=left/]hogy az ital egy boroshordóval flörtölt. El is nevezték Flörtnek a veszélyes viszonyban fogant nedűt, és 95 eurós áron már viszik is a piacra, meghódítani vele a női közönséget.
Az még a jövő zenéje, hova pozicionálják majd az újdonságot, azaz az alkopop italok vagy a skót whiskyk között biztosítanak neki helyet. Előbbiek egyébként kezdenek veszíteni népszerűségükből Nagy-Britanniában. A Datamonitor felmérése szerint a brit közönség jelentős része túl édesnek, illetve nőiesnek tartja az alkopop termékeket.
1999 és 2003 közt megduplázódott az alkopop italok fogyasztása Nagy-Britanniában: tavaly már 1,4 milliárd fontot ért ennek a termékcsoportnak a piaca. 2008-ra viszont - az elemzők szerint - negyedére fog zsugorodni az alkopop piaci szegmense. Nem mentik meg a könnyed alkoholfajták piacát a visszaeséstől a tömény italok újramixelt, könnyített változatai sem, melyeket a gyártók az utóbbi időben sorra jelentetnek meg.
(Menedzsment Fórum)
Rózsaszín whiskyvel bombázzák a női fogyasztókat
Véletlenül vörösboros hordókban érlelte öt hétig húszéves whiskyjét az egyik skót szeszfőzde, és ezzel sikerült megteremtenie - ahogy mondták - az első nőknek szóló rózsaszín whiskyt.